:ikLaN:

nuffang

Saturday, January 22, 2011

petrosains

Hari cuti..tak tau nak gi mana,selalunya berjalan-jalan ikut selera sendiri..hari ini ikut selera anak-anak pula ye..
hihi sebelum ni ada gak baca blog lecturer saya kt penang dulu
dah sampai ke petrosains
kami yang di sini tak masuk pun lagiiii :)
nie lah dia pic ibu peknen 9bulan...haha..38 weeks....
nie..ruang pameran pelantar...kami tak naik simulator helicopter.
ibu mengandung tak buleh naik eks...

hariz..super happy...


sempat lagi main leGo anak-anakku


encik suami...dan aisyah.....sgt comel...



hariz ..takut sama ini dino...


infinity....


aisyah...super active


nie lah serba sedikit pic yang saya rajin upload.. :)
Info:
The operating hours are from: Saturday, Sunday and Public Holidays: 9.30 am - 6.30 pm
Last admission is at 5.00 pm
Tuesday, Wednesday and Thursday: 9.30 am - 5.30
Last admission is at 4.00 pm
Friday: 1.30 pm - 5.30 pm
Last admission is at 4.00 pm.
Open on all public holidays with the exception of Hari Raya Puasa and Hari Raya Haji.
Entrance Fees:
Adult RM 12.00
Youth (13 - 17 Years) RM 7.00
Children (5 - 12 Years) RM 4.00
Children (below 5 Years) Free of charge
Senior Citizen (Above 55 Years) RM 6.00
For more information, contact:
Petrosains Discovery Centre - Petronas' modern museum of science & technology,
Level 4, Suria KLCC, 50088 Kuala Lumpur.
Tel: +603-2331 8787, +603-2331 8181 (Bookings)
Fax: +603-2331 2903
nota tangan:balik je hariz & aisyah kEpEnatan.....terus TiDooo








2 comments:

  1. tang nek simulator tu aku yg lebih2.hehe..my hubby jaga anak ;p

    ReplyDelete
  2. ..memang ler..suami ko..tak naik simulator..dia dah biasa naik..tak heran dah..:P

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...