Posts

Showing posts from December 29, 2010

nasi goreng 4pagi

Image
nasi goreng terkejut...haha..ni namanyer nasi goreng 4 pagi sebab digoreng jam 4 pagi....

pra sekolah-sk frim

Image
Hari pertama muhammad nurhariz ke sekolah..pra sekolah je..... 29/12/2010....orientasi di sk frim kami hantar hariz ke pra sekolah nie bukan nak hariz belajar je..hihi...hariz kecil lagi..

just nak kasi dia ada kawan sikit..sebab kami lebih kenal anak kami..susah nak rapat dengan orang yang dia tak kenal..nanti nak masuk darjah 1 takut dia xdapat sesuaikan diri tu yang nak biasakan dia dengan kawan-kawan.. :)



mula-mula depan pintu kelas hariz dah tak nak masuk sebab..hariz tengok ramai sangat orang..hihi...mujur dipujuk-pujuk masuk jugak

mengisi...kad gigi..pas nie check gigi free aje ek ..haha..pra sekolah ni tak banyak keluar duit semua gov dah bayar kita bayar beli 2 baju uniform+baju sukan+insurans untuk ibubapa yang nak cuba-cuba latih anak ke tadika/sekolah memang sesuai bila rasa anak tu dah boleh serasi ke tadika...nak teruskan pun boleh..nak cari tadika lain pun boleh....tapi bagus kalau habiskan sesi dulu.
hariz..layan buku dia je...

sesi try baju ... lepas dah selesai kerja daftar-…