Posts

Showing posts from August 6, 2014

cerita sedih adik faris

Image
benda ni jadi  beberapa hari sebelum balik malaysia seriously ai memang fobia sangat adik faris terjatuh sewaktu tidur di sofa kebetulan sangat ai memang baru  tengok dia belek2 adik faris sebelum masuk bilik menyusukan arissa tapi masa tu dia belum tidur masa dia jatuh tu Allah jelah yang tahu.. memang sedih sangat menangis dah macam tak de air mata banyak kali sangat ai cakap "adik faris bangun lah  mak sayang adik faris bangun lah sayang" tapi dia tetap gak tak bergerak Alhamdulillah CT scan semua ok pakar cakap mungkin hentakan yang kuat  tu buat dia tak sedar


merbau sempak-brunei

Image
Alhamdulillah dah selamat sampai brunei jauh sungguh perjalanan kami dari KLIA 2 ke miri dulu then singgah bebatik makan soto brunei baru lah sampai ke rumah.. ni lah dia baggage pun beli sampai 75kg hihihi beranak pinak bag atu
terasa nak bawak juga buku-buku ani tapi ai bawak suku je :)
dari brunei 3beg je... balik semula ke sana..ada lah 9 beg..

di KLIA 2...ai rasa macam di Guangzhou lebih baik dari LCCT kan ai rasa lebih teratur.. sempat lagi pergi maybank bank in duit raya  anak-anak   1.3k
terima kasih kepada keluarga di Malaysia ada yg sempat jumpa ada yang tak terima kasih..
seronok balik kampung perak,kl dan rumah sendiri  di merbau sempak :)

Homemade burger and homemade mee

Image
aktiviti homemade buger resepi:
daging bawang putih oat garam lada hitam sebiji telur boleh tambah minyak zaitun kisar dan buat bentuk bulat simpan dalam peti sejuk sedia untuk dibakar..


homemade mee.. bahan-bahan tepung,garam,air