Posts

Showing posts from April 9, 2011

:uitm di hati ku:

Image
nie pic encik boyfriend saya dulu :)...hihihihi sekarang dah jadi suami...

muka...time muda..sekarang pun muda lagik ...

uitm penang..

huhuhu...sekarang dah tukar kad..upgrade dah..dulu student je..sekarang staff..

:saRunG soFa veRsi KuDa Belang:

Image
akhirnya siap jugak sarung sofa nie ye.. ambil masa 2 hari utuk siap.. hari pertaama kerja gunting-mengunting.. takde lah lama mana pun tapi kena tunggu anak-anak tidoo baru boleh gunting..sebab..nanti ada pulak yang tolong sama.. semalam baru dapat jahit.. sebab sebelum nie bila nak jahit je.. yg kakak bangun bila kakak tido.. adik pulak bangun.... so semalam mereka tido lama mungkin sebab hujan..hihihihihi....;)
apalagi saya mulakan dengan jahit tepi syukur ada mesin jahit tepi arwah ibu mertua ku tak payah nak nganto kedai jahit sendiri je.. walau pun old fashion tapi berbaloi ek ceter sikit sal mesin nie... lepas antor repair...dulu.. cina yang repair tu..takder ler baik hati nak tolong pasangkan benang dia sekali... saya nie mana lah tau nak pasang.. dia bajet saya nie buka kedai jahit ke... kena lah pasang sendiri... hahaha.. manual pun tak der... pakai bedal jer.. ikut warna.. past tu adjust sana sini... and....menjadi jugak..hasil tangan saya... ooopppsssss... melalut sudah.... saya pun tak pasti fabric nie perlu ke jah…