Posts

Showing posts from April 6, 2013

key chain CD

Image
my new project...boleh buat gift nih... ok...nak sambung jahit langsir dan sarung sofa.. :)

mari memilih

Image
semalam last day kerja di uitm... er..sedih pulak.. terima kasih semua...
semalam lepak sekejap  dengan kawan kat selayang... so sempat jugak lah beli no pin kat bsn... tengok dapat n0 2018.. tapi ada akak nie baik hati bagi no dia...2013.masa tu no 2012.. alahai terima kasih ye kak...:D
sebenarnya nak cerita sal lain.. huhuhuhu... intro.. menyusu anak sendiri,menyediakan EBM,cloth diaper, homemade solid food,natural parenting ,unvaccine baby...
semua itu adalah pilihan.. ibu bapa berhak pilih yang terbaik ibu bapa juga di beri ruang dan peluang utk belajar mencari ilmu di mana saja jangan terima cakap orang  bulat-bulat dan jangan hanya buat kerana ikut-ikutan.. kita sendiri kena tau kena kenapa kita perul pilih begitu..
mari memilih..... :)
bermula hari ini aku pun dah  lebih masa di rumah.. boleh menjaga dan membelai anak sendiri.. boleh pandang mereka membesar di siang hari.. hihihihi..
menjadi suri rumah..adalah job terBaik ok...

ramai orang kata ko nak buat apa berhenti sebab n…