Posts

Showing posts from October 19, 2012

isteriku bukan bibik..

suka tajuk semalam...
tak de apa pun...
hihihi...tengah dok tengok semanis kurma
tu pun encik suami tengah dok tukar cadar bilik...
sebab puan ister hari-hari balik masak
jadi encik suami tak komen banyak...
kalau nampak mainan bersepah...
dia sendiri yang kutip...habis habis panggil
anak yang kemas...
kadang-kadang datang dapur tanya
ada apa-apa yg nak tolong...
puan isteri bukan nak take advantage
tapi bantu membantu kan lagi bagus..
sunnah tau..
meringankan apa yang patut..
kalau beranak satu mungkin tak terasa sangat...
tapi kalau anak berderet 3 nie...paham-paham je lah.
for isteri pun kena jaga gak..
ingatan untuk diri sendiri
encik suami dah rajin tolong so
pandai-pandai lah hargai ok..
jangan komen banyak..
me ..dari tak de anak..
sampai anak 3..
makan di rumah tu kira wajib..
tak kisah penat kerja ker apa
ikan bakar..or pindang sekali pun
ok jer for encik suami..
bab komen-komen
nie...i redha je if
baju dilipat tak berapa kemas.....
terbasuh cloth diaper dengan sabun biasa+p…