Posts

Showing posts from May 4, 2011

:flight:

terbang-terbang ke brunei
Date    Sun 18 Sep 2011  AK 262 KUL (KUL) 06:45    BWN (BWN) 09:05
Tue 20 Sep 2011  AK 267 BWN (BWN) 15:55  KUL (KUL) 18:20

terbang-terbang ke sabah again..
Date    Sat 25 Feb 2012 AK 5114 KUL (KUL) 16:25 BKI (BKI) 19:05
Tue 28 Feb 2012 AK 5123 BKI (BKI) 18:30 KUL (KUL) 21:00

:kami Buat kecOH Kt PeRak:

Image
ini lah dia bila semua adik beradik balik kampung.. penuh rumah mama.. mujur ..abang dok sebelah rumah mama jer..hihihi.. senangkan dia. tahun nie mama sambut 2 cucu +1 cucu lagi coming soon..... sampai tengah-tengah malam kami dok gebang.. (dua tiga pagi baru nak tidoQ) buat lawak sampai pecah perut.. macam-macam story.. dari citer hantu.. (citer hantu paling seram..tok bidan..jadi pocong..cite real ek) sampai ke citer kelakar  tahap gaban.. (cite misi yang berkerja di wad sakit jiwa) dah lah siang harinya.. melangsungkan ..pakej makan tanpa henti.. lauk kenduri pun balun..shopping lagi lauk kat pasar..hihhi pasal makanan kat sana  murah.. planing nak balik pagi-pagi.. last-last..petang baru balik.. fashion show kat bawah nie.... sebelum kami bertolak balik kuala lumpur..



:kenduri tahlil & cukur jambul:

Image
semalam tak sempat  kemaskini(ayat skema) sebab sibok kemas rumah.. layan lah gegambar nie.. keduri cukur jambul faris & danish 1 mei 2011


faris tersenyum-senyum bila ustaz baca doa..:)




danish..punya turn pulak..


sebenarnya  i like pic at da back tu.. pic arwah abah ngan mama... gambaQ askar ng misi..hahahaha..

huhuhu...layan tido ini dua bersaudara..

apa yang aisyah doa tuu..
nota tangan:nanti...kita upload gambar faris dah botak...sangat comel :)