Posts

Showing posts from January 5, 2011

tak sampai laGi

Image
5 JAN 2011,hari pertama mulakan kerja di tahun 2011...... bestnya bidang lain dah dapat anak-anak buah aka juruteknik..kenapakah mekanikal belum sampai-sampai lagi..banyaknye aku nak kasi buah tangan kat dia...supaya boleh berpantang dengan aman :) kesiannya kat aku....

rutin berubah

hai...selalunya pagi-pagi bersiap ke opis
lepas tu encik suami yang uruskan anak-anak hantar ke
rumah pengasuh (xjauh pun depan rumah je )

hari ini bermula rutin baru....pagi-pagi bangun
bersiap kemudian kejutkan muhammad nurhariz
encik suami yang akan mandikan hariz
saya pulak sediakan keperluan hariz nak ke sekolah
siapkan hariz...sikat rambut dia..haha..seRonok..layan kerenah
hariz pagi-pagi
buat masa nie saya dan encik suami hantar hariz ke sekolah
saya pun tukar WP2 tak derlah terkejar-kejar sangat

hari ke-3 hariz dah tak nangis macam 1st day hari tu
dia just sedih je..terus peluk mak ayah..hihihi..
lepas kami makan pagi kat kantin sekolah,
tgk lagi hariz buat apa...tengah sarapan pagi...
alhamdulillah semoga hari-hari hariz berjalan dengan baik..amin.


nota tangan :saya tanya hariz berlajar apa dekat sekolah,hariz jawab katak meletop..????