:ikLaN:

nuffang

Wednesday, January 5, 2011

rutin berubah

hai...selalunya pagi-pagi bersiap ke opis
lepas tu encik suami yang uruskan anak-anak hantar ke
rumah pengasuh (xjauh pun depan rumah je )

hari ini bermula rutin baru....pagi-pagi bangun
bersiap kemudian kejutkan muhammad nurhariz
encik suami yang akan mandikan hariz
saya pulak sediakan keperluan hariz nak ke sekolah
siapkan hariz...sikat rambut dia..haha..seRonok..layan kerenah
hariz pagi-pagi
buat masa nie saya dan encik suami hantar hariz ke sekolah
saya pun tukar WP2 tak derlah terkejar-kejar sangat

hari ke-3 hariz dah tak nangis macam 1st day hari tu
dia just sedih je..terus peluk mak ayah..hihihi..
lepas kami makan pagi kat kantin sekolah,
tgk lagi hariz buat apa...tengah sarapan pagi...
alhamdulillah semoga hari-hari hariz berjalan dengan baik..amin.


nota tangan :saya tanya hariz berlajar apa dekat sekolah,hariz jawab katak meletop..????

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...