Posts

Showing posts from May 12, 2016

masak-masak lagi

Image
setiap khamis ada aktiviti memasak dengan geng malaysia tak de lah ramai pun tiga org je termasuk tuan rumah.. macam -macam lah jugak dapat belajar.. alhmadulillah balik rumah bikin sendiri/ so ada le program sikit kan setiap khamis je ada program masak memasak cookies pakai resepi scone.. scone pun sedap
opsss ni resepi turki mari...hihi
sari ayu super senang ..huhu nanti lah kalau rajin tepek resepi
ni paling mantop sedap.. so ai malas beli kek besday lepas ni boleh buat ye.. suami puju melambong weiii..ahhaha