Posts

Showing posts from November 17, 2013

bertenang...

semoga masih kuat di sini..
huhuhu...
post cam patah semangat je..
tak de lah sangat pun
cuma nak kuatkan hati sendiri
bukan senang duduk di perantauan..
saat semua keluarga jauh..
sampai sampai je di sini
di duga mama sakit..
semoga mama diberi kesihatan yang baik
Alhamdulillah sekarang beransur baik
kepada orang yang berniat tak baik tu semoga diberi
hidayah...
bertenang dan cuba selesaikan satu persatu...
lepas siap pass kerja baru lah boleh beli kereta..
terima kasih lah kat kawan yang bagi pinjam kereta
seposen pun dia tak minta..alahai ..malu pulak rasanya.
walaupun ada yang rosak sikit..bersyukur lah dari tak de kan...
masalah pengasuh....huhuhu...
so far ada saudara di sini yang bantu..
walau pun jauh sikit..
cuma isu maid ni harus di fikirkan lagi
sebab ada yang tak kena
biarlah kami je yang tau dulu..
harap-harap hujung tahun ni suami boleh balik
selesai kan beberapa urusan tertunggak di malaysia..
i think kami memang kena jual 2-2 kereta yang ada..
kalau tak pakai lagi rugi…