Posts

Showing posts from September 9, 2011

bf sebab nak jimat ker..

breastfeeding sebab nak jimat? ada gak ah dulu baca..blog forum sana sini cakap bf sebab nak jimat tak payah beli susu.. em..pas tu beli ubat tambah susu,susu tok mak, pam,deep freezer ,nursing cover,warmer...itu ini dah jimat lagi pakai FM 
aku..dan aku percaya ibu-ibu lain menyusukan anak mereka bukan  jimat sebab utama.
for me... aku nak kasi susu ibu kat anak-anak ku wpun susu nie taklah meriah macam orang lain.. gigih bersengkang mata.. pump susu sambil nursing.. pump susu sampai terlentok-lentok pun ada.. aku masih beruntung.. sebab ada ibu yang nak susukan anak mereka tapi banyak halangan.. aku sangat faham perasaan tu...
kalau cakap bf ni banyak benda nak kena beli i dont care pun dulu masa bujang-bujang  memang pantang nampak.. kasut baju,,segala bagai shopping tak hinggat.. zaman tu dah berlalu untuk aku..hikhikhik setelah kawin ada anak apa-apa jer nampak untuk anak mesti beli dulu.. tak beli barang sendiri pun tak pe.. haha berubah jugak perangai tu...tak der ler dok syok sendiri beli barang sendiri jer…