Posts

Showing posts from March 24, 2011

:perkembangan anak-anakku:

entrii nie nak cerita tentang perkembangan hariz dengan aisyah hariz..sekarang dah 4 tahun 4 bulan ++ banyak yang hariz done.. boleh diharap jaga adik gaduh dengan aisyah pun boleh harap jugak.. gigit-gigit bagai...bengkak sana sini aisyah..sok...tangan kanan lusa tangan kira....adoiii nak wat cam mana aisyah pun suka debik abang hariz jugak tolong-tolong mak jaga faris memang boleh harap sangat responsible k...ambil buang pampers ..tu memang tugas hariz.. kadang-kadang volunteer nak jaga fariz... so sweet kan dodoi..ngan twinkle twinkle little star pasal..gadget pulak.. main PS2..memang dah lama kahatam.. terpaksa sorok pulak sebab dia addict nak main je.. hihihi..just think nak pasang balik kesian pulak..why nak stop.. sekarang nie dok pulun angry birds kat xperia..huhuhu..dah sampai level ..mana mana tah versi macam-macam pulak.. dah tu ajar pulak mak dia main cam mana.. terpikir jugak.....hp mak ker..hp anak.. jangan tak tau si comel saya ini.. hebat download application from market.. huhuhu..mujur..free.…

:updated susu:

Image
hai...2day nak updated product tenusu wif my own label alhamdulillah .. walaupuntakbanyaklagi.. baruduahari start pumping balik sebabtakder storage..

abaikan...box ice cream yeah... :)
yang nie trial pack for farisuntuk training
minum bottle ..

lebihkurang 3 oz darisusunietelahdibuangolehaisyah mujursaya try 3oz jer... she refused my ebm..wah..seday...+ stress egtdiaboleh share jugak :(