Posts

Showing posts from August 20, 2013

dua hari sebelum bersalin

Image
hihihi....hari seterusnya kami pi lepak penang... naik feri bagai... haha.. jeruk pak ali bagai.. padang kota ler.. tapau nasi kandaq line clear.. suami ku beria mau makan makan makan...lagi..erm.... makan kat padang kota tu macam tak best mahal cekiik darah.. sotong bakar sepinggan rm 20.00.. kerang bakar RM 12.00 sepinggan.. tah apa2 tah dah ler ciput... sabar je lah...
pic malas nak upload nie yg ada dalam handphone je ..:)


aktiviti berhari raya

Image
ini lah aktiviti raya kami.. pas jalan rumah sedara mara jalan jalan pulak.. kat ban pecah.. pastu malam makan-makan kat mee udang mak jah... super sedap juga.. masa gi ban pecah bawak juga anak-anak sedara sebab mak depa dah masauk LR nak bersalin....hahaha tak tau masa i pun dah dekat nanti cerita lah tak jangka langsung nak bersalin di perak..


mee udang mak jah..
meeting ..open table tu :)