Posts

Showing posts from March 16, 2011

:botol susu BPA free:

Image
hello..sebelum entriii pasal botol BPA free...
nak tunjuk gak
hasil perahan....segar dari ladang :)
6 oz gak lah...............
alhamdulillah..

walaupun kabur saya rasa semua orang tahu apa yang tertulis di atas..
tapi ader pilihan lain ker utk mak-mak yang bekerja nie
nak kasi susu badan..tapi kena guna botol jugak..
bestkan kalau boleh ..bF direct je..
tak pening2 nak beli botol,beli pump,beli tu beli nie...bagai lar
tapi..jika anda bekerja dan
BF bayi anda..
saya tabik SPRING
tabIk untuk diri sendiri jugak :)



cerita pasal botol...saya juga kadang-kadang
suka terbeli @ terpakai botol yang ader BPA(Bisphenol A)
tulah masa beli..tu pakai rembat je..tak ushar dulu no kat bawah
botol tu..tak pun buta kaler...tak tengok lutsina botol tu..
dah balik guan baru perasan ek
dari apa yang saya tahu.."yang saya tahu sahaja ek"
botol yang BPA free kat bawah botol tulis no.5..botol nie sesuai untuk
3bulan sahaja.lain-lain selalunya diorg siap-siap label "BPA FREE"
bukan botol free--ader ker org…