Posts

Showing posts from July 25, 2012

hasil dari kampung:0

Image
semestinya kalau balik kampung bawa balik stok-stok barang tertentu petai,nenas,perencah tomyam, udang geragau,asam keping, tempoyak by mama huhuhu belum lagi beli sabun bagai..haha kalau boleh durian pun nak hangkut jugak..


sebab kan mama berniaga kurma pada bulan ramadhan.. hihihi.. dapat lah i kurma free  yusoff tayob
bijik selasih...sampai sepapan i rembat dari kampung.. tak pe depa senang nak pi cari..haha

RAMADHAN di peRAk

Image
Alhamdulillah..after follow up di Columbia  Asia doct bagi mc lagi.. sure lah MC.. tangan kiri aku tak boleh gerak lagi pun jahit semestinya sakit lagi.. hukhukhuk.. doctor pakar cuci luka bla2. ratus jugak. kos pembedahan...3k ++ eh..melalut pulak.. so sakit kena lah berpantang.. so berpantang di kampung sebab mama boleh masak sedap-sedap untuk orang sakit..:)
sebelum berbuka anak-anak  dah bising mak nak makan dorian.. haha sapa lagi nak layan depa.. atok jugak... superb.. nanti post entri  juadah berbuka pulak..;0