Posts

Showing posts from June 2, 2011

:seday kan:TOLONG kuat semangat:

Image
seday kan.. ada 2 ketul jer dalam bekas ais krim tu adalah 6-7 ketul kot anak ku sangat semangat minum susu..5oz x 5.. em..tengah tukar puting botol hope berhasil.. mak kena extra pumping balik kerja ,malam hari..pagi hari untuk stock up susu dan pastikan bekalan harian untuk faris mencukupi... semangat..semangat..
harus tahu ..tak selalu nya susu penuh aje.. semangat kena kuat...rasa macam nak nangis pun ader.. ari tu pun encik suami tegur.. "eh..susu dah sikit dalam frezzer nie..." pastu terus encik suami beli air tin longan sampai orang tanya wat mende li bebanyak em..semoga usaha kami berhasil cari longan kering nak masak jer tak jumpa-jumpa.. kalau longan kering tu memang cepat jer hasilnya.