Posts

Showing posts from September 8, 2011

alhamdulillah..=)

Image
alhamdulillah...khidmat masih diperlukan                                   sambung lagii 2years

basuh cd

sekarang nie..dah selalu jugak guna cloth diapers sebabnya.. cd makin banyak hasil jahit jahit sendiri insyallah akan makin bertambah sangat teruja nak menambah stok yang ada ada yang req suruh jual ker.. tak kot.. jahit pun comot.. pakai untuk anak sendiri leh lah.. hahaha nak cerita pasal basuh cd alkisah semalam nur aisyah dan nurfaris pakai cd berak pun serentak pulak so.. ambik lah sorang satu..tugas mak pesan kat ayah.. tak pe yah..ayah buang stool dia jer nanti mak cuci..(CD aisyah) ayah biar je.. so pas mak buka cd nurfaris ayah bersihkan nurfaris mak bawa cd nurfaris dan tgk cd nur aisyah dah bersih (dah masuk dalam basin yang disediakan) ada berus tepi tu.. waaa...cam nak terjerit je mak tengok.. aduh..hhh..ayah basuh dengan berus ker??? ayoooo...rosak lah cd lunatos aku.. hahaha..ayah gelak jer bila mak cakap..cd tak boleh basuh pakai berus "mana ayah tau"
sekarang mak dalam plan utk buat trainer pants untuk nur aisyah
"semoga berjaya meluangkan masa untuk menjahit"