Posts

Showing posts from December 12, 2012

bbw lagi

Image
jom layan..
masuk je..rasa cam tak tau nak mula dari mana..haha
ok..ayah mula susun buku untuk di bayar
letih benor sebab saya pun cari buku jugak
nie ..pon penat pilih buku..duduk pun boleh tidoo
hasil memancing..buku :))

big bad wolf

Image
super happy dapat pergi bbw..nih rasa cam tak moh balik anak-anak pun super excited pilih buku.. tips..datang awal pagi ye semalam i pergi masa cuti public holiday.. tapi sebab datang awal pagi .. dlm kul 9 pagi.. orang tak berapa ramai sangat.. walaupun bawak askar still boleh enjoy.. beratur utk bayar pun tak lama.. dalam kul 11 dah balik :) rembat 35 ketul buku  RM 200+ :)) rasa mcm tak cukup jer macam nak gi lagi je sapa nak gi nak pesan boleh??








utk anak sedara



nanti post pic kat bbw polak ek..