Posts

Showing posts from January 10, 2011

rambut baru hariz..

Image
entrii....rambut baru hariz.kalau dulu pegi potong rambut kat kedai pakcik wira tuu mesti menangis.Ada kemajuan semalam tak menangis pulak..bagus! pagi tadi hantar muhammad nurhariz ke sekolah..hari ini hariz ada perhimpunan ..alahaiii comelnye anak saya. hari nie jugak 1st day hariz balik dengan bas sekolah em..saya dah call rumah alhamdulillah selamat sampai dan sempat berborak dengan hariz tanya dia balik dengan apa hari nie..hariz jawab.. "naik bas".."ikut cikgu" dan bukan aku sorang je yang ader soklan cepu emas hariz pun ada gak hariz : mak buat apa tu?? mak :..haha..tengah buat kerjalah hariz. bijak anak ku :)
aisyah pun nak ...jugakk....si comel nie...semakin rajin kemas rumah panjat memanjat..sepah menyepah serah kat aisyah. :) nota tangan:sayang anak-anakku :)

yong tau foo..

Image
Yong tau foo... tetiba teringin nak masak sendiri.. haha..ni lah hasilnya..
pedas..pedas pun hariz dengan aisyah layan..

kuah nie ..bedal sendiri ikut citarasa tekak sendiri..bukan dari resepi kuah yong tau foo sebenar.resepi sendiri... :)