Posts

Showing posts from April 5, 2011

:SaYa PerLukan Mata BarU:

aduh...baru je..kaynen-kaynen encik suami utk beli kan mata baru saya.. and today.. aisyah dah patahkan cermin mata saya..adia besday nak tak nak memang kena tukar cermin mata lah :) hahahaha.. mula-mula cam nak pakai contact lens.. em..pikir balik cam tak sesuai jer... masa zaman student2 dulu rajin ler pakai..sekarang nie.. bila ader bby..cam leceh lah pakai contact lens mana nak mengepamnyer..hihihihi lagi pun..lepas bersalin nie.. dijangkiti sakit mata ler... tak tau puncanye..em..cam ader selaput kat mata then rasa cam nak garu jer mata nie dulu masa lepas bersalin aisyah pun jadi macam nie jugak lepas pakai permata hijrah terus ok... cam nie kena beli lah..permata hijrah sebab..mata dah macam mata maya karin jadi pontianak......huhuhuhu buat semantara nie.....saya ..tersangatlah rabun ayam+itik....cam mana nak drive nie..

Building Automation - Intelligent Energy Efficiency System (HD)

Image