:ikLaN:

nuffang

Thursday, November 25, 2010

maid..

perlu ke maid...

em...separuh fikiran kata tak de pun tak pe..masih boleh uruskan segalanya lagi.encik suami sangat membantu..dari semua segi dari bab menguruskan anak-anak encik suami memang tip-top..alhamdulillah.

tapi..bila keadaan mendesak..contohnya..macam semalam..drive bersama aisyah ke klinik for checkup..em...agak merisaukan sebab aisyah tak nak duduk kat car seat..mujurlah klinik sekangkang kera jer dari rumah.hariz pulak req untuk tinggal kat rumah tgk tv..sib baik mak su dia ada di rumah.

Bila encik suami start kelas..so malam tu saya menguruskan mereka sendiri..agak kalut sebab 2 orang..hihihi macam mana nanti dah masuk 3.tapi setakat nie alhamdulillah masih terkawal..tu lah manja sangat semua suami tolong.. anak bujang saya pun dah banyak berdikari..kadang-kadang nak air pun dia ambil sendiri..dan pandai jaga adik.Kalau hari cuti perlu mengemas apa-apa yang patut..kurang dah masa bersama anak.tp dapat diatasi..bangun pagi-pagi sebelum mereka bangun..

dan setelah difikirkan sepenuh fikiran kata tak perlulah nanti banyak masalah pulak ..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...