:ikLaN:

nuffang

Monday, December 6, 2010

lego+tiktak+superhero

tiktak ...fav hariz...sampai bersepah satu rumah kalau dia dah start main benda nie..tapi macam-macam yang dia boleh buat..masa nie hariz baru dapat adik umur pun baru nak masuk 3 tahun..
pic nie..hariz tengah layan lego...masa nie belum ada aisyah lagi..rasanya baru masuk 2tahun kot..hihihi..sampai sekarang pun lego menjadi kegemaran..

tekun..


walaupun tengah demam panas..masih ada tenaga nak main...



yang nie pulak...kes superhero...memang tak leh tinggal zaman nie..dia suka sangat collect tranformers..+ ultraman.....aduh..kat rumah masa tu dok main cd tranformer,upinipin(geng)...PS2 pulak dok belasah ultraman..(walaupun dia main tekan jer)..
nanti mak sambung lagii..entriii...kesukaan hariz.....




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...