asam pedas

kenapa tiada pic??
sebab
camera olympus
yang saya
beli 3 tahun lepas
sudah
mula buat perangaiiiiiiiiiiii....
malam tadi
hangouts dgn family
perancangan awal mahu ke
selera negori...
huuhuuu
buleh tak jumpa...??
terus ke asam pedas di keramat
sebab perut saya
sudah laporr
oder set nasi
sepuloh inggit....asam pedas daging
encik suami asam pedas pari
nur aisyah set nugget
nurhariz..
layan tidooo..
penat..
sebab sekolah.....
kesian dia...
tapi semenjak sekolah
sudah banyak cakap......
sebab
sebelum ni hariz pendiam.....
balik je keje semalam
hariz terus cakap
pada saya
mak,
isnin,selasa,rabu,khamis,jumaat,sabtu,ahad....
wow...pandainya anak mak....
semalam saya balik lewat sikit
bukan semalam je
minggu nie
memang menuntut saya
untuk
berbuat begitu..
tambah-tambah nak cuti lama
banyak yang perlu diselesaikan
sebelum
saya cuti....
kesian pulak dengan anak-anak
tak pe..
lepas nie..3 bulan mak kat rumah ye....:)
nota tangan:...mahu camera baru!!!

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow