bila....

bila bercerita tentang rakan yg sudah bersalin
ada pulak yang cadangkan saya
bersalin di uitm sg buloh
"jadik tukang rasmi bagai"
"best lin memang selesa"
"ko sorang je kt situ"
haha....saya gelak je..tak mungkin kot..
sekarang yang wat saya
serabut sikit
makin dekat due
makin banyak kerja..
kadang-kadang rasa terkilan
gak tak dapat nak buat
mechanical
defect yang masih pending..
sebab cuti 3 bulan
hahaha..ke lepas balik cuti pun masih
pending lagi
minit-minit mesyuarat ada lagi 2 minit yang
tak siap....
kerja2 "menganalisis"..keperluan untuk buat OT :(
tapi saya dah selesaikan belian gas dan sewaan
gas sehingga jun..
juga..selenggaraan lift utk 2bulan
sijil pemadam api pun insyallah esok
boleh ditampal...
sempat ke join meeting pos pembinaan
8/2/2011
hehe..tah-tah dah bersalin
bila..
meeting dgn team fasiliti tadi
wow..sudah besar
rupanya..team kami..
berbanding dulu
baru perasan
saya tiada geng perempuan
kesiannya.. :(
semoga semuanya
dapat diselesaikan
dalam minggu nie..sebab due saya
2/2/2011

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow