:ikLaN:

nuffang

Saturday, March 26, 2011

:hariz menulis,mewarna,menulis:


nak entrii..pasal kerajinan hariz...hihihi :)
..buku nie..beli saja-saja je
before this pun selalu beli buku-buku
tapi tak paksa pun hariz untuk buat
saya just beli nak pupuk
minat je dulu
beli pun
murah-murah
rm 2-rm 4
so bila kena koyak bagai
tak lah rasa nak marah rugi bagai pulak
pernah lah sekali macam
nak suruh ala-ala
paksa gak
hariz tulis nombor..
huruf...
tapi rasa macam tak sesuai..
bila beli buku je
nak kena buat
takder freedom
nanti anak saya..
so..biarkan bila rasa dia nak buat
biarkan...itu hak anak..
bila beli buku
ada lah
jugak seketul dua ketul
hariz warna
selebihnya nanti
jadi bahan
koyak si adik..
sebab si abang sangat cermat dengan
barang-barang dia..tak suka nak koyak-koyak
habis guna simpan..
baru baru nie beli
buku lagi..
bukan saya nak beli
tapi atas Request
anak..
kalau kata dah permintaan dia..
mesti lah saya seronok nak beli
semalam bila saya on laptop..
hariz duduk sebelah..
ini lah hasilnya..saya pun
tak perasan
tau-tau dah siap..

hariz buat sendiri tau...mak tgk dah siap je...

hahaha..siap ada ekor lagi...

tengok..tulis sendiri....pandai...

mata lion..

ikan...

2 comments:

  1. comel je tengok lukisan hariz. Saya juga suka rakamkan gambar2 yang dilukis oleh anak-anak..kalau rajin, tepek diblog, selalunya ada di dalam pc saja :D

    ReplyDelete
  2. tu lah puan..tgh ada masa nie boleh lah tepek kat sini..kalau tak..mg terperuk dlm laptop je .seronok cuti panjang nie..dpt tgk anak2 membesar depan mata...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...