:EntaH:


ni lah rupanya..meja yg ditinggalkan 3 bulan..
sorry to say..
orang yang dok tempat aku ni
sangat tidak menghormati hak orang lain
sebab nya..this is not yours ok..
huhuhu..kerja 3 bula pun tertunggak jugak....
so pada yang selalu kata..lelaki sangat boleh diharap..
 i say no...nie lah jadi nya tempat aku...
sebab masa aku tinggalkan meja ni
adalah  kemas wpun..tak lah kemas saNGAT
tp masih sedap mata memandang..
cakap banyak pun tak guna
nanti kata aku garang...
ada aku kesah..xkesah pun...


3 hari balik lambat sebab due hantar inventory dah dekat..
5 hari je aku settle kan..
kerja yang dah berapa minggu tu..
yg dah done..tu pun separuh jer..ada lah 1 service. (TQ)
tu pun kena kerah baru jalan..
dah tu take time berhari pulak...
nak complete 1 service..
oh..no..aku total up 7 service..
em..cam mana nak cakap..adoiii..
bila dah kena marah kata garang...
plz work smart not hard..



muka ceria..wpun tengah blur...
special thanks to encik suami....
benarkan saya ...kerja sampai 7 mlm...
and attend anak-anak

satu lagi nak cakap..
tak kenA mengena ngan sesiapa pun tapi kalau
terasa..sorii lah yer..
kalau diri tu tak POWER ..please jangan lah selau nak show off
walau pun aku pEREMPUAN..yang orang selalu
tak agree sangat kat technical site..
but i still tau 
HEAT detector eks..bukan head..
takder YVR yer...yang ada VRV II system..
Variable refrigerant volume

kalau tak tahu..
jangan sengal (kang cakap Bodoh...cam kurang sopan)
sombong..
tu jer...

last nak cakap..
thanks a lot ..pada 
mereka yang tolong-tolong..
usharkan kerja-kerja saya
yang terbengkalai..
selama cuti berpantang...

nota tangan:perkataan ganti diri AKU tu ..sebab memang maraH..:)

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow