:ikLaN:

nuffang

Sunday, July 10, 2011

:kursus:

best gak join kursus cidb tu
makan jer yang lebih
3x sehari
tapi..banyak gak input
walaupun
terlepas peluang dapat tiket free
malam gala simplyct
wahaha..sebab tak datang
leadership symposium

on training
banyak jumpa dengan kontraktor
biasa lah
ada yang datang sebab terpaksa
coz nak tambah CCD point
em..ada jumpa ng sorang pakcik nie..cam pelik sikit..
malas lah nak cerita tapi
orang -orang kat situ macam tau jer
cerita dia tu rekaan semata-mata...
pastu manager maintenance @ brunsfield
offer antor resume ke maintenance department
em......macam berminat
but saya masih sayangkan UITM
walaupun kontrak kat sini..next year dah habis
tapi..bos dah sound suruh wat surat untuk
renew kontrak..
......
tak harap sangat pun...kalau rezeki
saya masih di sini
saya akan terus di sini...=)

uitm dihatiku...

moral nya..berfikirlah sebelum bertindak...jangan jadi bangsa yang tidak bertamadun..
orang lain ketawa tengok bangsa kita hilang arah..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...