done insert and training pants



saja tak jahit tengah dia so other insert boleh add on
jadilah booster insert.


tak susah pun aku nak jahit insert nie...
sementara nurfaris tido
time ni lah aku masuk office..hihihi
hanya modal 11hinggit 
aku beli microfiber towel
rm 11.50 ada 5 helai
ikut jer ukuran insert yang ada
nak besar sikit pun tak pe
sebab cd homemade aku tu besar sikit
then aku jahit tepi..
siap..

training pants 


pun tak susah ..
modal rm 4
actually im not a organize person pun
so 
easy to me and i think smart sikit kot if
i ambil ready made pants..
just jahit microfiber towel ditengah-tengah pants tu
siap dengan cepat..
dah boleh toilet training nur aisyah :)
terfikir nak buat training pants ni pun coz google
minah2 ,mak-mak orang puteh nie
diaorg suka handmade sendiri
creative pulak tu..
kagum jugak..

yang penting 
ikhlas nak buat untuk anak-anak..


nota tangan:tapi kena rendam microfiber towel tu dulu ng air panas supaya ada kuasa meresap..

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow