:ikLaN:

nuffang

Tuesday, January 3, 2012

:hoLiday in Pangkor:

sampai jugak pangkor ek..
em..just tak berpuas hati ngan tempat penginapan
indah khabar dari rupa
jujur cakap..waktu pergi singapura
rasa macam nak datang lagi..
walaupun barang mahal,makan mahal..
tak banyak tempat boleh lawat kira 1 day pun cukup
tapi
disebabkan..kesopanan..orang-orang di sana
melayan pelancong dengan baik..tak kasar..
memberi keutamaan pada kita yang kendong anak kecik nih..
perokok..memang tak der langsung..
aku jumpa orang baik-baik je kat sana tak kira bangsa..
tanya jer nak pergi mana
mesti ada yang tolong

bukan nak compare tapi sendiri mau ingatlah..
apa pun takpe
janji budi bahasa melayan tetamu...
huhu dinner pun 
order banyak..
yang sampai air jer..
but jagung bakar tepi jalan tu 
best ar..sedap..orang yang jual pun berbudi bahasa..:)

 singah makan di perak
 masa yang paling best..lepak with family

perjalanan pergi..



kalau aku rajin aku sambung..pulak bab makan..sebab ikan goreng kat rumah lagi sedap kot..

kedai sedap tak de..semua sama
nak murah..
memang takde..~orang sana cakap..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...