:ikLaN:

nuffang

Wednesday, February 1, 2012

cOokinG in My WaY.............................frozen food


 yup...sekarang nih,,bukan..baby food jer
yang aku buat frozen..
makan kat rumah pun frozen..jugak
dulu tak berani nak buat
One..coz ilmu tak cukuP..
TWo..takut encik suami tak boleH masuk..ng Frozen
tapi atas..kesudian encik suami..
dia kata..
ok lagi dari beli makan di luar..pergi kerja pun
boleh tapau..
lauk kat luar tu pun bukan sedap..
(cam lah bini dia masak sedap)
resturant..tertentu pun buat cara cam gini..frozen food..
jangan tak tau ek..haha..
frozen food still sedap..dan lebih berkhasiat
berbanding kita makan kat luar..
promo nampak..
for me..mudah..bagi ibu yang
beranak ramai cam aku..(anak kecik2 eh..kalau anak besor
dah boleh tolong masak..tak perlah)
boleh lah cakap..bukan susah pun nak
masak hari-hari..
macam yang aku buat dulu..
memang tak susah pun..
saya..breast feeding mom..
bayangkan ler kalau tgh masak 
anak dok pegang kaki..
kesian kan..em..
sekurang-kurangnya..
aku ader banyak masa untuk
peluk2..marah2..rotan2(manja)
anak-anak aku..

iklan jap..ayam black pepper..
sodap!

hihi..TQ encik suami for new Oven..
hadiah ulang tahun keenam eh..
Alhamdullilah..30 Jan 2012..
genap enam tahun..
semoga kita semakin bahagia
dilimpakan rezeki halal
anak-anak yang soleh dah soleha..
Amin..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...