alhamdulillah..for this 3rd baby
BF ..today 6 mac 2012
dah  13 months
thanks for all support 
from family and friends..
yeah..
hihihi..
thanks jugak yang percaya pada aku
meminta pendapat from fb inbox,comment email
dan sebagainya..
aku hanya membantu memberi
pendapat dan suntik semangat sikit.
supaya kita yakin
akan kemampuan kita:)
aku xder sijil laktasi pun
sebab tak pernah berkesempatan nak join
just pernah sekali je
join masa peknen aisyah
ceramah free dari klinik kesihatan 
alhamdulillah..
semoga rezeki dan usaha aku 
utk bf nurfaris berjaya
walaupun..pump hari ni untuk esok..


aku doakan
kawan-kawan juga berjaya dan kuat semangat





thank my frinends..sori yg xsempat nak upload pic nie..
kes pemalas nak edit..:)

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow