jom..beli..

mula-mula..just buat tuk anak sendiri sahaja...
pastu ramai pulak
friends yang pujuk...
suruh jual..
haha..
akhirnya..yakin jugak nak jual..
for starting..i just make it
for learning process
sebab tu lah tak jual mahal-mahal
walaupun kain yg i beli tu
1 meter lebih mahal harganya dari satu CD yg i jual..
sebab menghargai usaha-usaha
sahabat yang meyakinkan saya....
jadi..
saya jual dengan harga promosi ye kawan-kawan..hihihihi..


haha..encik suami ku sudah bertanya..
ada huntung ker jual nie..kikikiki..
sebab dia tau aku beli kain
plus material yang lain-lain tu
beratus-ratus ringgit sudah..hihihi..
aku senyum jer..
ikhlas..mesti orang suka..kan..:)


hasilnya..aku dah tak beli pampers...:))

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow