super happy pengasuh dah toilet training aisyah

hari ni..i mc..
semalam memang super lembik..
bila ambil anak semalam
anak bs ckp aisyah tak pakai CD
so i pk..sb aku sudah supply kurang CD..
sampai rmh mg super tak larat..
pujuk aisyah pakai CD pun dia refuse
dekat malam sikit baru dia nak..
dan hari ni..
aisyah dan faris di rumah BS..
mak dalam kul dua lebih cam tu..
aku datang ambil si comel..
wah..super terkejut..
pengasuh cakap dia dah start
bawak aisyah pi toilet sendiri..
sebelum nie pun aku mg
ada plan nak cuti panjang utk TT
aisyah..
memandangkan aku memang berkeinginan
all my child bebas CD
below 3..macam hariz..2thn dh TT
haha..alhamdulillah..
termakmul jugak impian nak TT
aisyah before dia 3 years....


terima kasih...
syukur orang disekeliling dan rapat dengan
aku sangat membantu...
alhamdulillah..
dan
aku percaya..kalau kita buat baik
dengan orang..
orang pun tak segan silu membantu kita..:)

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow