:ikLaN:

nuffang

Saturday, January 12, 2013

penat ker

penatnya...penatnya...
seminggu nie rasa cam tak cukup tidoooo
huhuhuhuhu....
apa nak di kata
2 days nie pun balik rumah lewat..1-2 pagii
hangkut anak2 jugak ke site..kat sky park....
saja je mengedik nak gi site gak dua hari ni..
dah seminggu encik suami on site..1-2 pagi..
hohoho...sib baik my bro kt site gak
kalau tak kompem i ziarah site hari2 jugak...

alahaiiiii...rindunya nak bercuti....
berapa hari je lagi nie,,,
barang pun tak beli lagi(sana sejuk ek)
ingat nak cari ari ni pun tak dan...
sibok ng project jugak..
mengidam nak makan sushiii
pun tak dapat lagi
plan nak buat sendiri je...
tapi seaweed habis dah..
nampak sangat hantu tak cukup kat kedai
kat rumah pun sampai tak der stok..
program menjahit pun tertanguh...
malam nie ..mesti
jahit gak..sian kat orang tunggu barang ye...




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...