:ikLaN:

nuffang

Thursday, July 24, 2014

Gambar puasa Di Brunei

Banyak lagi pic tapi nie jelah yang mampu share
  seronok nya puasa kat sini berbuka awal
alhmdulillah..tahun ni memang berbuka pun masak saja di rumah
office close awal jam 3.30ptg dah balik
lagi kan rumah selangkah dari office...
 nikmat kan..dulu pun memang masak je tu pun balik tepat jam 5
ni kat sini bos bagi balik awal tunggu lagi tak masak..hihi
kuih2 pun kami bikin je
maklumlah sini bebelanja boleh tahan mahal juga
pandai pandai lah kan..



 
  kurma kurnia sultan

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...