:ikLaN:

nuffang

Tuesday, April 12, 2016

home sweet home-small house

salam..
mood mengemas dah mari..haha
tapi barang ai beli belum mari 
so kemas apa yang ada je dulu
nanti-nanti lah kita pikir kalau nak pindah rumah lagi
buat sementara 
this house sudah cukup bagus
ni lah dia merantau kan
rindu kat rumah sendiri kt merbau sempak nun
jom beli rumah kat miri nak..hahaha
erm cam bagus jerk idea tu


meja study belum sampai ..ai pakai je apa yang ada
hb cakap asal rumah tak semak
dia tak suka semak2
ai pulak suka bagi semak potong kain
buka parcel dr malaysia
penuh order ikea yg belum collect haish
cam store dah weii


ruang menjahit pun belum habis kemas
ni bila tahun nak habis kemas tak tau
hari2 kemas pun sepah

nak tayang scobby sebenarnya..
membesat dengan jaya..



nampak tak tu sebab tu bilik ai penuh kain


yes...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...