:ikLaN:

nuffang

Tuesday, May 31, 2016

cerita masak memasak

salam..
alhamdulillah hari-hari yang penuh dengan aktivit 
memasak
hantar anak sekolah
kalau musim kereta sewa fully book
ambil hantar suami pergi kerja
selalunya hari khamis memang pack
gi class masak,pastu ambil dan hantar anak
petang lepas ugama ada mengaji
tapi alhamdulillah semua nya berjalan dengan baik...
share sikit aktivit memasak..

seriously senang sangat masuk tepung dia..masuk segala kacang
gaul..
bakar
potong
sejuk
makan

roti pun senang buat..
cuma kalau ada mixer yg hebat tak perlu lah jenuh menguli
kan..kan



pau pun alhamdulillah dah reti ..
gebu gebas..
alhamdulillah dengan ilmu yang berkat
untuk suami dan anak-anak menjamu selera


ini ikan segar kita dapat betul-betul lepas kapal mendarat
alhamdulillah kalau kita buat baik
Allah temukan kita dengan orang yang betul dan rezeki yang baik
....


hujan lebat sangat masa sampai...


alhamdulillah kami duduk kat sini jumpa orang yang baik-baik..
semalam dijemput menghadiri majlis tahlil
tuan rumah dan keluarga besar mereka..
gembira tengok keakraban mereka
ipar duai sepupu sepapat
atok nenek..
ai pun sedih teringat keluarga
teringat juga keluarga suami dulu
selalu adakan majlis ukwah keluarga macam ni..
nenek/mereka layan kami macam keluarga
sendiri..
waaaaaaaaaaaaaaaa
rindu mama..
btw semalam dapat makan bubur lambok
sebijik rasa malaysia
rupanya orang perak yang masak..
sedap tak kira..
terima kasih Allah..



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...