:ikLaN:

nuffang

Thursday, November 3, 2016

edisi masak-masak

lama tak up masak-masak..]
mcm biasa memang kerjanya masak saja lah
sampai tak tahu nak masak apa dah,,
tahap buat suka hati sendiri pun bedal aje..
 
nasi lemak fav encik suami..
makan berjemaah..

fav..resepi terbaik dari mama..
lontong..best puji diri sendiri
sedap ok..

lunch bag anak-anak..
every day pagi hari atau sebelum pagi malam
mak dah kena pikir esok nak bagi bekal apa kat
anak-anak...
hahaha..pikir sampai garing ok..

telebih rajin masak kari..
tapi anak-anak suka terlebih mee kari
so kalau buat kari pi stand by siap-siap
mee nya okess

ni edisi lunch beg anak kalau kira tak tau dah nak
kasi bekal apa...haha..
tapi kalau gini selalu kena balas dengan kawan-kawan depa..
haha pernah buat sushi semua kawan depa balun..
kiikikiki..
balik kelaparan...
 
ok..sambung cerita makan lagi nanti..
 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...