3rd baby~in da wombs


DATE: JUN
Lately ni pengeluaran SI macam berkurangan jer so aku surf kt tenet untuk cari supplement untuk tambah SI.Bila supplement telah dibeli ada pulak feel mcm aku ni peknen..mungkin kah..haha.
Encik suami ckp ; better check eks.
Sok aku pn wat test kompem double line..so I have stop mkn supplement tu sebab xsesuai tuk peknen mum.
For 1st check up aku cm biasa lah gi kat isteri doc khalil b4 aku gi panel…tp instinct time tu kata twin kot haha..than that I get.

Encik suami cam tersengih tgk ader twin sac.but tak kompem lagi sb scan dia xnampak fetus so..just doc say insyallah twin.so.. happy but ader risau sikit coz b4 ni ader amk supplement tu.Apa-apa pun berdoa je semoga semua dalam keadaan baik.


2nd check up aku buat di klinik perubatan UiTM..maklum ler staf..hihi gunakan kemudahan yang ada sebaiknya.
But ada feel yg kurang best sebelum tu tapi just keep jer.Bila dah scan..satu sac dah Nampak fetus tapi satu sac lagi tak de fetus.Seday…L.belum rezeki lagi nak dapat twin .Doc minta aku stop BF..lagi aku rasa macam nak nangis gile.. L.suke tak suka aku stop jugak…tiada lagi stok SI untuk Nur aisyah.Tapi aku kena bersyukur dpt gak full BF aisyah till 10 months.Kredit untuk diri sendiri :).

Date: SEPT
Bulan Ramadhan yg indah..alhamdulillah dapat penuhkan puasa.And bila sambut hari raya ada juga benda yg tak best..aku bleeding.. Just spot bleeding je.nak gi jumpa doc malas sb doc noorsham prh ckp maybe u akan bleeding ckt sebab other sac yg no fetus tu or.. sac akan semakin kecil.so just tunggu je for next check up.



Date :sept 2010
Bila masuk room consultation je doc noorsham dah Tanya ader bleeding tak.aku pn jawab ada dah 2 weeks but not heavy .terus dia tepuk dahi..hihi. Comment dia.. bleeding sb satu twin yg tak jadi tu.can see from scan Nampak tak sac yg makin tipis… :(.Tapi baby semua ok..alhamdulillah..
DCheck-up kali nie ditemani encik suami..hihihi….da best things is..ari nie dpt tgk sex baby jugak..masa doc scan tu aku dah Nampak..wow..xy…haha doc pn explain u see..xy.Encik suami macam blur..lak time tu.
Dan..tiba-tiba aku teruja nak wat 3D&4D scan..ialah masa haiz ng aisyah xberkesempatan nak buat.Tp best gak wat time dah peknen 3rd times ni bukan apa terasa mcm nak sambut anak 1st pulak..haha.so surf tenet tempat-tempat yg murah..memang murah ..di vision collage RM 90..aku set appointment on 18 nov 2010.tp encik suami pulak..susah betul nak ambik cuti..so dia mintak aku cari tempat lain yg boleh buat ari Jumaat nie..wow.
Setelah dicari-cari dapatlah satu tempat kat Shah Alam NR Diagnostics..agak mahal jugak compare ng VS..RM 200..3D&4D..tp masa yg sesuai so aku pn wat appointment utk hari jumaat ni.

Teruja sangat buat 3D nie..kat klinik UiTM pun ada 3D jugak tapi bezanya aku tak boleh lah nak angkut anak-anak aku pergi sekali sebab aku buat check up pun waktu kerja.
So masa wat 3D nie..hariz excited ..haha..seronok tengok dia..sampai pegang je framepic scan baby .Suka ek dapat adik.

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow