aisyah..

Nie pic masa aisyah warded kat hos putrajaya..sebab ape..??masa nie aisyah baru 4 bulan.dugaan buat kami....kena kuarantin pulak kat Ward H1N1...sebabnya aisyah batuk lebih dari 2 bulan..doc kata dia mungkin tersedak susu..so paru2 pn dah dijangkiti kuman.aku sgt marah dengan pengasuh (masa kat putrajaya) sebabnya..aku pernah nampak dia tinggal kan aisyah menyusu sendiri beralaskan kain..masa tu nak ajer aku maki dia..fikirkan dia lagi tua je dari aku malas nak cari gaduh.just ckp baik2 je..kasi susu kena pegang ye.pengasuh nie jugaklah yg suruh aku stop BF sebab dia kata susu masuk peti ais nie xbagus untuk baby..bagi susu tin je lah...jawapan paling ringkas aku kasi..anak saya xboleh minum susu tin.tp lepas keluar wad aku hantar aisyah ng hariz kt org lain.


masa kat wad semua ok...alhamdulillah aisyah memberikan kerjasama yang baik..pakai neb pun dia xmeragam ..mula-mula jelah....tapi pastu ok..tapi apa yang tak ok..ibu bapa kepada pesakit yg dikuarantin bersama aisyah...

sangat-sangat membenggangkan aku...dah lah anak suspek H1N1..selamba badak bawak datang satu keluarga..tido di hospital....misi2 dah puas marah..tak jalan jugak.lagi xbest...ward tu adalah ward yang memang xboleh melawat dah kata kuarantin ward..boleh pulak bawak saudara mara ..berkampung kat sepital...hellooo......hormatlah sikit..anak saya masih baby..sakit pulak.. family nak datang pun aku tak kasi..sebab tak nak aisyah diganggu plus..penyakit berjangkit masa tu(memang tak leh melawat pun..kena kuarantin).Tapi ader jugak manusia macam mereka tu ye....tapi alhamdulillah ...mereka keluar pagi esok..tu.....taklah mengganggu aisyah sangat.malam tu pulak aku start kena selsema...aduh..nurse kasi ubat...akibatnya aku lalok smp pagi.aku pun dapat cuti kuarantin seminggu...dapatlah aku jaga aisyah....di rumah.




Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow