:ikLaN:

nuffang

Thursday, December 2, 2010

ikan bakar sekinchan


makan malam di sekinchan..terima kasih encik suami...

ikan jenahak..RM 39.50...

lala for hariz....RM 4.00

air epal asam boi tu saya punya..RM 4.00
makan malam yang diganggu...baru jer nak mula makan datang sorang budak...saya tak marah pada budak tu tapi marah pada ibu bapa dia..kenapa..biarkan anak dia cam tu je tak riso ke anak kena culik ke apa..mak dengan ayah dia wat tak tau je..anak dia sedang mengganggu anak saya makan..kalau sekejap je..saya masih tak kisah sangat tapi...sampai kami habis makan dia masih disitu..mudahnya ibu bapa dia ye...lepaskan anak macam tu...peringatan untuk diri sendiri mungkin :)
tapi..tempat best makan ikan bakar..memang kat melaka..hihihi..kat sini pun best jugak total kami makan semalam
RM 60.50..tetiba teringat makan ikan bakar di kuantan..em..murah jugak kat sana..RM30..je rasanya... :)




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...