: ahli baru...kAmi :















muhammad nurfaris b mohd nur fadhli

6 feb 2011

3.05 pagi

hospital ampang

3.28kg

normal delivery

tanggal tali pusat :12 Feb 2011

-------------------------------------------------------------

5 feb 2011

11..mlm



mula rasa sakit-sakit



setelah siang harinya



berjalan sakan



plus makan sakan



belasah laksa..sushi..aiir kelapa



roti jala....yang pasti aku


tak

makan nasi pun hari ini..



so


6 Feb 2011



pukul 12 mlm

aku pun ajak encik suami ke hospital....



terdekat..selayang

encik suami cakap



'jom pergi ampang'



haha..aku ikut aje

sampai kat

hospital



pukul 1.....



dalam pukul 1.30pagi



mereka



start wat CTG (cardiotocography)

kemudian VE

huhu....4cm..



terus hantar saya

ke bilik bersalin........



pukul 2.30pagi



doct pecah water bag...



huhu..aku suka lagi doc kt HUKM

tu tak sakit cam nie...



at that time dah 8cm



2.50pagi



aku dah suruh nurse



panggil encik suami..........



alhamdulillah dengan sekali percubaan

lahir lah

my baby boy



nurse letak terus atas badan



aku



wah..saat kulit bersentuhan

aku rasa macam



nak nangis time tu.....



masa tu jugak encik suami

terus azan kan baby..
and
nurse kat hospital ampang
memang terbaik..
terima kasih
banyak-banyak


nota tangan:placenta baby selamat diuruskan oleh encik suami 6.00 pagi 6/2/2011







Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow