cita-cita mak nak jadi suri rumahtangga...

kenapa??
cita-cita mak nak jadi suri rumahtangga...
dapat luangkan masa
24 jam
bersama anak-anak
tak perlu pening-pening...
nak cari pengasuh..
tapi..
keadaan itu belum mengizinkan...
ada jugak yang cakap
buat apa kejar kerjaya
rezeki ada dimana-mana.....
huhu...
memanglah..kalau gaji husband saya 10k..
saya dok rumah jelah..tapi..kalau tak..?
encik suami cakap..
kalau apa-apa
jadi
pada dia....
kalau saya tak bekerja
tiada pengalaman...
siapa yang mahu ambil
saya keje waktu tu...????
saya juga seorang ibu
ingin...
merasa
anak-anak
membesar di depan mata..
oleh itu
tiada siapa pun yang berhak
berkata
kita bukan ibu yang terbaik
samalah jugak
dengan
breastfeeding..
kalau seorang ibu tidak mampu
menyusukan anaknya..sehingga 2tahun
tidak seorang pun boleh berkata dia bukan ibu yang baik
kerana hanya dia yang tahu
apa yang terbaik untuk
anak-anak dia..
bukan hak kita untuk menidakkan hak orang lain..
apa yang penting
setiap ibu
ingin jadi
yang terbaik
untuk
anak-anak
mereka....
saya
masih
bercita-cita
mahu
jadi
suri rumahtangga.....:)
tak salah untuk saya
bekerja..
selagi
saya
masih
ada
masa..
bersama-sama keluarga :)
nota tangan:jadi suri rumahtangga 3 bulan pun best jugak

Comments

  1. alah leen..kalau nak dengar orang cakap sampai mati pon kita ni bukan ibu yang baik.
    aku ni surirumahtangga pon still bukan ibu yang baik bg org2 yg mulut longkang ni.time aku keje dolu2, depe(same person) jugak kate aku ni not a good mother sal anak tnggal ngan pengasuh.nnt anak rapat ngan bbsitter la bagai.
    pendek kata, ang wat je ape yg rasa terbaik utk anak2 ang.pedulikan ckp org..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow