:homemade nursing cover:

mood..jahit-menjahit..semakin berkobar..
walaupun mesin jahit kurang sihat..
maklumlah tuan punya tak reti belai-belai dia..
haha..berpeluah saya repair tau berjaya gak..
wpun tau dia akan sakit balik..
nanti..dah abis cuti..saya antar..kamu pergi
holiday di kedai..jahit ..ek..
nursing cover tu ok..lah taklah secomel..yg beli punya..
tapi cantiks ek,,,
yang penting saya dah jimat RM 45.00
plus tak ngada nak order online..
encik suami...dah cam bising2 sikit..
coz cuti nie..asyik dok shopping...maya jer..
biasa lah..cuti nie ada lah extra money..
tu yg jadi extra shopping :))
hahaha..sama jer..
kalau time keje saya shopping jugak..sorang-sorang pun jadik ek
jangan tak tau..

ni extra..rajin..
casing untuk xperia X8..


huhuhu..saya nie pemaLu nak nursing..depan orang..so
nursing cover nie..memang keperluan gak..ye..
yang paling best..
sebab
buat sendiri..di tengah malam..semaktu semua tido..
i luv it..

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow