:ikLaN:

nuffang

Sunday, May 29, 2011

:baru ura-ura je:

banyak betul berita-berita utama 
encik suami bawak balik..em..
pening jugak puan isteri memikirkannya kalau lah ia betul...
takkan nak PJJ kot..
elaun outstation tu memang banyak
tapi..JOHOR tu..
lupakan jerlah cerita tu belum jadik lagi
so jangan pikir,,
semalam gi site visit..(saja menyebok)
projek baru encik suami
child care bank negara...
ku fikirkan
1 dua floor jer...
hahahaha..
sangat beruntung anak-anak yang bakal dihantar
di sana...cam nak tumpang sekaki jer..
walau pun belum siap lagi..
sangat gah itu child care..
enam tingkat..
sangat besar ,....
bank negara punya blok pun banyak kan..
memang ler kena besar...
kalau ler tempat kerja ku juga buat begitu..
alahai seronoknya..
hari-hari lunch time pi lawat anak.:)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...