learning process

sangat suka dengan kerja saya sekarang
every troubleshoot 
buat aku extra bersemangat
all about learning process
coz aku dulu banyak involve with drawing sahaja
(still in love with autocad drawing terutama tama fire protection system )
maintenance job ..
sangat happy jugak..
maintenance is a big scope..
banyak benda boleh study
deferent building
berbeza system yang ada
bila troubleshoot...masa tulah nak belajar benda-benda yang pelik
bagai..yang tak der pun kita study kt U
masa kat U kita banyak belajar teori 
so bila tiada application...jadi lah pekasam..
but...alhamdulillah aku rasa apa yang aku belajar
dapat dipraktik kan =)
tak rugi belajar "building services"
tak rugi gak lect aku kasi A kat aku dulu..hihihihi
dan A- for final projek VRV system ku itu...
hahaha dan paling tak paham kenapa leh dapat A+ automotive 
sebab aku rasa aku cam sengal sikit bab-bab automotive nie
apa-apa pun big thanks to all lect ku..hihihi.. 
yang pasti tak rugi become mechanical student..walaupun..
mana-mana kelas or kursus yang aku attend
selalu kena lone ranger ....hihihi
back to building services 
yang penting every single thing 
ceruk celah ruang..yang kita handle
we have to know...... 
kena lah jadi  busy body bagai yerk..
hahaha.. 
kadang-kadang aku pun jadi lupa...
banyak sangat benda nak kena ingat..
maklum ler baru lepas bersalin...
for me....aku masih learning process
masih banyak bertanya...
but 
i can make a decision

sangat..teringin nak join this technical training...masa belum mengizinkan  
huhuhu..jangan tak tau..ada gak ladies yang join training nie..


gambar hiasan..



Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow