:ikLaN:

nuffang

Thursday, October 13, 2011

entri lepas geram

kalau tak suka jangan baca!

pagi-pagi dah buat aku panas 
nak tunjuk protest konon..mc
ada aku kesah.
kalau ada pun cam tak der baik tak payah ada
aku pun boleh protest 
after this ur claim , punch card..
don't ask me to sign
aku malas nak layan nak lulus kan..suruh orang lain..
kamu tu orang nak transfer
mana-mana pun
semua orang reject!
kerja tu biar ar betul cikit..
kalau nak menipu jer..sampai bila pun tak maju
baik kasi gaji tu kat orang yang betul-betul wat kerja 
kalau rasa diri tu pandai cam 
engineer
gi mintak jadi engineer..
nak wat kerja technical pun hancur..
adoiii
wat banyak kerja aku jer!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...