:tak semua kita nak kita DaPat:

last day utm buat
pendaftaran terbuka kat bangunan yayasan selangor
kalau ikut hati ni memang nak sambung..
kalau ikut fikiran yang waras dan kehendak anak
terpaksa korban kan dulu...
for this moment 
anak-anak memang jadi keutamaan
sebab fikirkan mereka masih kecil
ada orang cakap time kecil ni lah nak sambung..
em..ye ker..bagi aku tak kot..
kalau encik suami dah habis belajar mungkin lah..
encik suami masih kerja+study..
bersabarlah masa nya akan tiba juga..


lagi pun kehendak kerja terlalu mendesak
busy tender analisa..
lepas ni nak start prepare tender teluk intan pulak..
..DLP yang dah nak tamat..


yang penting waktu bekerja pun masih belajar..
mechanical 
sangat best..mencabar..itu pasti
girls yang nak berkawan ada teman lupakan jer lah
"kita sentiasa tunggal"
lucky..masa belajar pun dah biasa tak ramai perempuan
jadi masa kerja ..memang hati kering jer lah..
sometimes orang pandang kita sebelah mata jer
but belief me..
kadang-kadang perempuan lebih bagus..
"dan lebih baik tak de dari ada..
kalau ada pun macam tak de.."=kata kata kepada orang
yang kaki ponteng malas kerja,kerja nak kelentong aku jer(aku tau lah ko tipu aku).:)

huhu...kita takder nak datang kerja bergaya bagai
pakai baju kurung cecantik..
makeup pun ..hohoho(nasib aku bukan suka sangat touchup muka)
takder mana nyer nak wat semua tu..
last-last kena panjat tank..panjat cooling tower...
masuk chiller plant..yang bising..

so memang ditakdirkan kami ni selekeh...hahahahaha...
aku sangat suka ayat diatas


tapi selekeh kami lah..yang memastikan
anda tidak kepanasan sewaktu bekerja.....
boleh menggunakkan lift 
takder masalah air..
atasi leaking sana sini
bil-bil utility anda terjamin...
kehendak keperluan yang anda minta tu kami usahakan..

Ya Allah ikhlaskan lah hati aku..
kadang-kadang kurang sabar dengan orang yang macam-macam
cubalah bersyukur..
tak sejuk kita bagi sejuk
dah sejuk..sejuk sangat lah...
kalau pakai split unit senanglah ni
pakai chiller...

bila site visit kat tempat lain..
rasa bersyukur sangat,,
nak tau sebab apa...
chiller plant aku 10x atau 100x kot
lebih baik,chantik,kemas,bersih
dan sebagainya..:)

dah malas nak bebel lagi.....nanti sambung balik..

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow