:ikLaN:

nuffang

Friday, December 30, 2011

:facial:

entri lama..saje jer facial muka encik suami
sendiri..
tuntut ilmu facial nie from my sis yg ada SPA+butik pengantin
bestnya kalau blh balik perak boleh spa free..hihihi..
mama saya kata..buat kat sini je free..+)


dalam suasana kebizian ini
sangatlah mengidam spa free..:P
serious ckp..mg busy..
this week ng last week..
sekejap2 jer dapat duduk kat office
the rest..on site..

tahlah malas dah nak cakap lebih-lebih 
sepatutnya aku tak der terkejar-kejar
tapi tak pelah...
penat dah nak membebel...
baik buat sendiri
paham-paham jelah sendiri......


tak guna gaji banyak..
kalau satu kerja pun kita tak boleh nak
buat dengan baik..
masa,disipin....menipu...dalam kerja 

harap dia lebih amanah dalam bekerja!
kalau rasa tak boleh nak kerja
suka hati hang lah..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...